پاسخ مجتهد شبستری به اطلاع رسانی نادرست و مخرب فارس و ایرنا

دو خبرگزاری فارس و ایرنا در روز سه شنبه ۸۷/۱۲/۶ و روزنامه دولتی ایران در روز چهارشنبه ۸۷/۱۲/۷ ادعا کرده است که سخنرانی اینجانب در دانشگاه صنعتی اصفهان شامل موارد و مطالب زیر است:

– نفی عصمت پیامبر و اهل بیت

– راه یافتن اوهام در قرآن و پیامبر

– نفی علم پیامبر و امامان

– نسبت دروغ‌پردازی به ایشان

– وجود نقص در قرآن و اسلام

– ارتکاب گناهان به وسیله ائمه

اینجانب اعلام می‌کنم که اتهامات فوق صد در صد خلاف واقع و دروغ است و متن سخنان ضبط شده من شاهد زنده این دروغ‌پردازی‌هاست. در سخنرانی اینجانب که با عنوان «انتظار ما از پیامبران» ایراد شد و پاسخ‌هایی که به پرسش‌ها داده شد درباره معنای دین و دینداری و تحولات آن و معنای نبوت و معنای علم و عصمت انبیاء و پیشوایان دین و حدود آن‌ها و نظرات مختلف در این باره بود.

انعکاس تحریف شده این سخنرانی از سوی دو خبرگزاری خاص به خوبی نشان می‌دهد که جریان حاکم برای تأمین اهداف انتخاباتی آینده‌اش از هیچ گونه دروغ‌پردازی و ترور معنوی افراد امتناع ندارد و با اتهامات کذب می‌خواهد رقبای خود را در نظر مردم ایران بی‌پروا نسبت به دین و مقدسات دینی نشان دهد تا از این راه به اهداف خود نائل شود.

امام جمعه موقت تهران هم به استناد همین دروغ‌پردازی‌ها در سخنرانی‌ روز سه شنبه خود در شهر کرمان همان افتراها را درباره اینجانب تکرار کرده است. من از ایشان که با دعوی عادل بودن به امامت جمعه می‌ایستند می‌پرسم چگونه به استناد دروغ‌پردازی یک رسانه، یک مومن را آنچنان بی ‌پروا هتک می‌کند. مرحبا به این عدالت و این امامت.